.

´.

18 maj 2010

LOTTA PÅ ÅSEN



Har i dag blivit bjuden på en tur till Söderåsen, med gott kakkalas som avslut. Sju sorters kakor att välja mellan eller ta så mycket du vill ha av..
Jaaaa, jag tog så många jag ville ha en 13 stycken, man lever bara en gång och de var så ljuvligt goda!!!

Vi vandrade givetvis i de vackra omgivningarna oxå, Vargaleden hette den som vi tog, med en lite utsvävning, blir ju lätt så när man snackar och inte håller koll på markeringarna, hohoho...

Tack mina goa vänner för födelsedagspresenten Fanny och Veronika!!

Åk dit!!, man får ta med hundarna medans man sitter där och fikar och det är ett så mysigt kaf´e med det gamla kvar, mysfaktor till tusen, SMASKENS säger jag bara..

Testa det ni blir inte besvikna om man sen vill lyxa till det ytterligare åker man dit när de har tårtbuffe, allt är hemma gjort så klart:-)

Vill passa på att tacka alla som grattulerat mig på dag, TACK!!!

5 kommentarer:

Fanny på North Bend sa...

Jaaa! Detta gör vi om! Så mycket skratt och tokigheter, haha! Underbar natur och så gott med kaffe och alldeles för många härliga kakor i den mysiga trädgården. Naturligtvis lyste solen på oss
(ÄNTLIGEN sol o värme), bortskämda som vi är!
Bara lite pinsamt för mig som skulle spela vägvisare att det blev lite fel men lätt hänt när vi sätter i gång! Tack Veronica o Petra för roligt sällskap och jättefin dag! Klem!

Fanny på Noth Bend sa...

Jaaa! Detta gör vi om! Så mycket skratt och tokigheter, haha! Underbar natur och så gott med kaffe och alldeles för många härliga kakor i den mysiga trädgården. Naturligtvis lyste solen på oss
(ÄNTLIGEN sol o värme), bortskämda som vi är!
Bara lite pinsamt för mig som skulle spela vägvisare att det blev lite fel men lätt hänt när vi sätter i gång! Tack Veronica o Petra för roligt sällskap och jättefin dag! Klem!

Snurriga Fanny på North Bend sa...

Ja, som Du ser så var jag orolig att Du skulle missa min kommentar så jag skickade den två gånger! Antagligen all den friska luften som gjort mig snurrig!

Marie sa...

Förstår att du har fyllt år, grattis!!! Vilken mysig natur det verkar vara där ni promenerade. Fikastället låter ju inte heller fel!
Idag har jag skickat ett mjukt och tjockt kuvert till dig, så håll koll i brevlådan imorgon!
MVH Marie

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

Tack för den fina dressen, passade perfekt till minlilla dofsa!!