.

´.

30 maj 2010

Jag och Olivia hämtar Aina i Västervik..

BILDER FINNS iPIX BOXEN: http://www.pixbox.se/alb1185258

Nu är vi framme hos Marie...Tjoho...


Olivia blir väl avluktad när hon kommer fram till grinden...och hundarna...


En av Hugos och Tessans söta valpar....

Jag som matar kalven..


N.Hugo-Boss Ladys son från första kullen, pappa till många kullar valpar..sport trimmad..Gulle HUGO..


Olivia som äter sin frukost i vår lilla fina lugna tysta stuga....


Vad fanns väll inte utanför om inte en ko och två kalvar som rymt, det var bara att hoppa i byxorna och få in dem i hagen igen..


Olivia som blir ordentligt avluktad,för att sen busa på..vi kommer från vår stuga som ligger lite utanför trädgården, för att äta frukost..
Härligt väder..

När jag nu ändå var i Västervik var jag ju bara tvungen att hälsa på Ladys son Dizel(Näckrosdammens Clark Gable) och passade även på att tumla runt i gräset med honom och klippa hans klor, vilket gick bra... hehehehe:-)
Bus bild...


Dizels underbara matte med son..


Cracy looking Dizel..


Dizel och olivia På luktuppdrag..


Allihopa som busar med varandra..Aina, Dizel,Penny,Agnes och Olivia..


Dizel och Olivia i Västervik utanför deras hus..

2 kommentarer:

Maries dagbok sa...

Hallå där! Jasså du mjölkar kalven!! Ha ha man kan inte mjölka kalvar, jag tror att du matar kalven istället :) Åhh vad jag saknar Aina, men jag ser att hon har det bra hos dig. Pussa henne från mig.
Kram kram Marie

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

hohohoho jooo jag ska ändra jag mjölka inte jag matade den.