.

´.

17 maj 2010

Har dammat av min gamla kamera..

Ja, denna ilden var inte lätt att få till när änderna gärna ville komma nära för de trodde vi hade bröd till dem med oss:-)


Fina små daggblöta voffsingar, med grönt gräs och bäcken bakom..


Jag lyckades fånga denna gulliga lilla andunge med mamma på bild. Vi såg dessutom en mamma med 10 små söta dunbollar flytandes omkring runt henne..


Tjejerna i vitsippe landet:-)


Tänk här har vi fortfarande snö och snö hela sommaren lång, utanför ishallen.. Svalkande gott att leka och rulla sig i när det blir varma sommardagar..


Olivia leker herre på täppan. hon är helt galet glad i snöö.. sprang som en toka efter alla snöbollar jag slängde till dem..


Olivia,Sophia och Lady vid statyn i åparken, som om två dagar ska fyllas av karuseller och folk, vi har Tyringedagarna från onsdag till Söndag!!
VÄLKOMMNA hit!!

1 kommentar:

Fanny och Bompekungen sa...

Oj, vad vi saknar de söta tjejerna! Ser fram emot
nya äventyr i ert trevliga sällskap!! Mail får duga men jag orkar inte knacka ner allt jag måste
berätta. Ha det gott och stor klem till er!