.

´.

2 maj 2010

Just hemkommen från Olivia och Sophias spårträning, så skoj så och toppen väder.
HÄRLIGT!
De kämpade på efter bästa förmåga!!

Var en mycket trevlig dag med många fina hundar och trevliga ägare med. En Lackenoa(TITTA INTE PÅ STAVNINGEN) en av de Belgiska vallhundarna var där de är så fina på sitt speciella sätt!!

Tack till både Susanne och annica för skjuts dit och hem..

Attans att kameran är på lagning, denna dagen hade varit kanon att fota på, vackert väder och fina hundar i arbete!!!

4 kommentarer:

Malin, Mattis o Malte sa...

Laekenois stavas det :) Inte lätt att få rätt på alla bokstäverna :S Är inte ofta man ser dem! Tror aldrig jag sett någon förutom på utställningar.

Ska ni på fler spårträningar kan du väl säga till! Min mage samarbetade inte idag, så jag vågade inte köra ut och titta :(

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

Japp, vad sägs om varje Söndag!!!:-)

Malin, Mattis o Malte sa...

Skitbra! Jag ska bara läka först... Suck...

Malin, Mattis o Malte sa...

Jag försökte kommentera i Esters blogg, men det går inte :(

Hon är jättefin!! :)