.

´.

19 jan. 2010

Cocker Herrarna Röd och Svart med Matte malin stog på schemat i dag. Vi är så tacksamma för att vi alla fem fick följa med och busa i dag..

Det var minsann skoj att springa av sig och busa med dessa tyckte de....Efter ett tag kom Charlie Berner Sennen oxå, skoj skoj!! Ju fler ju bättre.

Jag fick några jätte fina bilder i dag, men de får jag sätta in så fort min dator funkar igen. Kan ju inte sätta in några på denna??!!??

Har varit ute i omgångar resten av dagen och sen tränade jag Sophia en liten stund i kväll. Har även tagit alla hundarnas öron, halsar, svansar och rumpor.. Puh!!!tar minsann tid på 5stycken!!!! men det behövdes i pälsen som börjar bli längre kan det bli fuktigt och då kommer svampen som ett brev på posten...

Mamma är dålig fortfarande, men de letar lösning ...

Måste ju berätta om kurstillfälle nummero 2 för Olivia..

Skoj skoj, kontakt, sitt ligg och nej övningar. Mycket skoj och lite annorlunda för mig... Sen lek på slutet, som belöning. Vi fick skjuts med Matten till en suupersöt Bullteriier i går kväll och sen satt vi och väntade på bussen på stationen en stund. Då kan jag säga att Olivia var en trötter hund..

1 kommentar:

Fanny på North Bend sa...

Vilken energi! Så mycket skoj för tjejerna!
Jo, 9år är hög ålder för Bullmastiff. När jag läste Hildes a tribute to Phoebe grät jag för det var älskade Simsons ögon jag tittade in i, hans
ansiktsuttryck, hans sätt att sitta i soffan.
Hilde skriver på sin hemsida: we only breed when we have a combination we really like.
Phobe, Jersey Girl of Showmann, var N CH men hon hade bara en kull, den med Simson.
När Phobe fyllde 8 förra året skriver Hilde så vackert om henne och det mesta stämmer in på vår
Sockerbulle. Jag citerar.
" She is confident calm, sweet, stubborn, beautiful, great mother, great nanny, smart, artful, an educator, wants to adopt anthing small, funny- she just makes me SMILE!"
Ja, vad vore livet utan våra underbara vänner?