.

´.

16 dec. 2009

Onsdag..




Sov till 14.oo

Sen ut och rasta alla hundarna..
I dag kom äntligen snön och jag och lilla Sophia har varit och tränat på våran unghundskurs. Skoj, men lite motigt innan vi kom dit var det. I dag tyckte jag vi var riktigt duktiga tillsammans jag och min lilla Sophia!!

Vi skulle träna på stadgan och sitt ligg stå, linförighet och möten utan kontakt.. Hm måste bekänna att vi inte gjort en enda inkallning ännu, vet inte varför jag är så usel på att träna, men hon både stannade kvar och kom när vi gjorde det. Jag fick små tips på saker i dag utav Annica, som jag tog till mig och ska tänka på.

I morgon ska Lady få sig en träningstur med Herr Röd och Herr Svart, sen tar vi en prommis med alla Cockrarna efteråt!!

Alla hundarna hade snöbollar längs både fram och bakben.

Inga kommentarer: