.

´.

14 dec. 2009

Julkort









3 kommentarer:

Fanny på North Bend sa...

Fina julkort! Får väl skicka ett till Dig med sockerbullen o storebror (eller är det lillebror?
När man tänker på hur brottningsmatcherna brukade
avlöpa kan man undra...). By the way lästa ngt som fick mina mungipor att rycka. Tänk vad bra när man själv inte behöver ta ansvar eller tänka till utan kan lägga det på sin hund. Du vet vad jag menar!
Hoppas att Du får en bra natt!! Nu kommer Gustaf och visar julkortet från Din fina kennel-TACK!!!
Hoppas och tror på ett riktigt Gott 2010 för Dig
och Dina Godingar!!!

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

Hej Fanny!

jag önskar dig det samma, om nästa år menar jag.

Och såklart är det vi ägare och inte hunden som har allt ansvar för sin hund, inte tvärtom även om det är bekvämt och lätt att säga så. Hoppas du kan sova gott brevid lilleman, jag får vänta tills i morgon bitti!!

Hörde att det skulle börja snöa i morgon, skojs säger jag och hundarna!!

Har du öppnat paketen föresten, blev så nyfiken när jag kom på det i dag!!

Hahaha, ses snart i hope!!

Fanny på North Bend sa...

Petra, mäste erkänna att jag fattar noll, ang.
paketen. Ge mig en ledtråd! Kom på ngt annat som
jag glömt och det är vad vi pratade om i lördags,
är ganska säker på att det är 52214. Glöm inte att
göra det!! Måste också saäga att klapparna från
Mr. Honey Pie är bara något litet för tyvärr har han inte så stor veckopeng. Tänk inte på honom,
han har så han klarar sig. Det är bara att han har ett STORT hjärta och det klappar extra för Sötnosarna! De har verkligen piggat upp honom!
Hoppas Du får en bra natt! Vi hörs!