.

´.

29 sep. 2009

Fint väder....

I dag så har jag och hundarna varit på ett nytt ställe och gått, för Sophia och Olivia. Med hästar och kossor brevid. Vi stannade till vid åkern och hundarna busade där. Sen när vi gick hemåt träffade vi en gammal träningskamrat till mig som köpt en Border Collie som bara är 5 dagar äldre än Sophia. Vi stog och pratade en stund och hundarna fick busa. Tello är så trevlig och fin han är faktiskt trevligare än många Border Collies som jag har träffat och såklart väldigt lydig.


Lady tittar ut över vidderna...........Sophia ute på åkern.........
Lady rullar sig, det är livet.......
Alla på åkern....
Fina Lady....
Fin färg på bilden....titta himmlen.....
Olivia.....
Halloj, vilka är ni???
Hej vi heter Sophia och Olivia och du???
Tello bus, kom så busar vi...
Som ni ser, detta var ingen hund Lady hade lust att leka med, hahahaha!!!
Ska vi gräva en grop här??finns det kaniner, kanske!!
Tello är en trevlig Border Collie,som gillar att leka lika mycket som mina små busfrön...
Sen avslutade de med lite sista bus...Tello och Sophia busade nästan hela tiden...
Jag skulle igentligen ha trimmat hund i dag, men vi sköt på det... för jag var trött....
Men det ska bli jätte skoj att trimma!!!
Finns lite fler bilder i Pix Boxen: http://www.pixbox.se/alb_show_id1126765_page17.html

Inga kommentarer: