.

´.

10 mars 2010


(tror ni det går att lära en sån här, stycke galen cocker något)???

I kväll ska jag och (löpande)Sophia gå på hundkurs. Ska bli så skoj att se hur denna kursen blir, det finns tre andra cockrar som är med i samma kurs, skoj!!

Momentinlärning eller något liknande heter denna kursen, huj huj jag är så dålig på att träna, är det åldern(min) som gör mig lat.

Olivias kurs(unghund) börjar i slutet av månaden, skoj, skoj, skoj!!!

Vi är i varjefall uppe i dag, har jobbat natt och håller nu på med tvätt och städning min ena dotter kommer hem på besök, roligt ska det bli, var länge sen nu!!

I går sov jag bort hela dagen från 7.20-19.00 trodde inte mna ögon när jag såg vad klockan visade på!!! Trötter måste jag varit, minsann..

Ska börja ställa Olivia snart, hennes päls håller på att lossa bra nu, så vi kikar på utställningar...tillbägge, måste ju ha handler med mig för jag kan bara ställa en i taget och de går i samma klass...

Sen har jag anmält oss till Mh-test, mycket spännande att hitta på nu när de börjar bli lite äldre...

3 kommentarer:

Malin sa...

Kul att Chanel snart ska ha valpar med Frippe, vi har hans syster "Mellis" hemma nu då vi lånat henne för en kull ( bara hon börjar löpa nångång.... ;-) ) Håller tummarna att det går bra och att ni får en fin hög med bäbisar. Kommer såklart tillbaka och "hälsar på" igen!/Malin

Fanny på North Bend sa...

Så spännande när chokladbjörnen Cloetta skall göra entré på utställning! Hon är en riktig cocker, glad,tuff och framåt tjej! Vem kan motstå hennes charm?! Vad spelar ev. några skönhetsfläckar för roll när hon är bara så
härlig.

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

Tack, Malin!!
Vi har samma problem här, hon vill aldrig börja löpa..

Snart har det gått 1 år och två månader, hon vet att hålla på sig den damen!!

Men lycka till säger jag oxå och kommer kika in hos er igen..