.

´.

11 feb. 2010

Tacksam..

Jag är så tacksam och glad nu när min rygg har strejkat och jag har hjälpt mamma med att passa hennes hundar, nu när hon har varit sjuk..
Att jag har så underbara vänner och mina barns underbara vänner.

Vi har fått hjälp med att gå ut med hundar, ibLAnd har de sovit över HOS VÄNNER och jag är evigt tacksam för detta.. Med en rygg som jag visste jag hadde innan, men som nu tycker den vill påminna sig lite väl mycket, så går det inte att gå med fem hundar på en gång. äR jobbigt nog att gå över huved taget..

TACK ALLA NI SOM HJÄLPT MIG, INGEN NÄMND INGEN GLÖMD, MEN NI ÄR GULD VÄRDA aLLIhoPA, KRAMAR!!

1 kommentar:

The King of Love Simson af North Bend sa...

VOV-Tack, söta Zita,nobla Lady, ljuva Chanel, sköna Sophia och busiga Cloetta för i går!!!
En toppen promnenad som innehöll ALLT (ni vet vad
jag menar!). Tur att vi har så finurliga mattar som känner till bra ställen. Det är nog bra att jag följer med som ordningsman när ett så glatt och galet tjejgäng är ute och gör skogen osäker,
ha ha! Men min kära mattemamma klagar på att jag har nog blivit smittad men Herre Gud! Det är bara så att jag är en rastypisk Bullmastiff m.a.o är självständig, egensinnig och litar till
100% på mitt eget omdöme! Bättre att visa det sent än aldrig! Men vad då, våra mattar skall väl inte bara snacka, de får väl jobba lite också!Slå en pling när ni vill ha en ordnings-
vakt och även lite action! Jag är alltid tillgänglig för sådana pinglor som ni!!!
Blöta pussar och VOV VOV VOV