.

´.

9 feb. 2010

Kom bara att tänka på en ´rolig´ sak!!!

Kursledaren pratade lite om Lek med hund,, att man inte ska vara rädd att vara fysisk med sin hund i leken och välta den i lek bara för att man kan... Ni vet det betyder ju att man är topp, om ni förstår vad jag menar..

Då tänkte jag på mina små gryn...

För ett bra tag sen kom jag på Sophia med att som jag trodde jucka på Olivia, men näe det var absolut inte det hon gjorde hon välte henne´bara för att hon kunde´och det gör hon lite då och då.. Oliva blit liksom nerbrottad med Sophias framben, som välter ner henne så att hon ligger på rygg, sen börjar leken..

Skoj att observera sina hundar och se hur de beter sig mot varandra...

2 kommentarer:

Fanny på North Bend sa...

Nästa gånng....fråga kursledaren hur man brottar
ner vår älskade 95-kilos (detär kanske ett par kilo mindre nu) guldklimp. Här hemma är det motsatsen - han brottar ner oss!

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

Hade sett så skoj ut om dulyckades brotta ner Simson en dag, Fanny!!

hahahaha