.

´.

20 okt. 2009

Jag har fått äran av att bli gudmor igen!! Till Mirja........
Vi hämtade Olivia och hon fick vara med och umgås med både stora och små........

Sen efter dopet gick jag ut med Lady och Sophia . Min brors dotter följde med, vi var ute ända tills att det blev mörkt och kallt. När vi kom hem tog vi fram lite fika och varm saft för att värma upp oss med.

Men då satte kräksjukan igång kan jag säga, så lilla Malin blev vit som snö och skakade som ett löv i vinden. Det var bara att ringa efter någon att hämta henne. Då visade det sig att nästan alla var sjuka och tyvätt tog det inte många timmar innan jag och stora delar av min familj insjuknade oxå. Hualigen, inget vidare kan jag säga på en och en halv dag gick jag ner 4 kg!!!! Då blev det rundor runt huset kan jag säga, vi tog varin gång för alla kände sig lika krassliga. Men nu känner vi oss bra igen, skönt, de enda som har kvar det är små barnen i min brors familj.. Hoppas ni snart blir friska!!!

I dag ska Lady få sin vaxination och sen ska jag jobba i kväll. Efter det är jag ledig till Söndag kväll, skönt!!

Inga kommentarer: