.

´.

29 dec. 2009

Jag och Sophia på King Wizard...





Det är ju viktigt för varje enskild individ att utvecklas genom att klara situationer själv, utan någon annan flock medlem att hänga på!! Sophia klarar det bra!!! NÄSTA GÅNG BEGÄRDE E-L ATT oLIVIA SKULLE MED. Hon ville se hennes lilla valp Olivia!! och ja, det är hennes tur nästa gång!!!

Det kände igen varandra och det var skoj att se, Sophia och Frippe!!




Vi, jag och Sophia har varit på liten egen tid hos min kära vän Eva-lotta som har kennel King Wizard!!!

Vi var ute en lång härlig sväng i det snöiga vädret och vi fikade, GOTT!!!






Sen fick jag se de vackra Frippe och Medici valparna, så suupersöta så det var inte klokt!!!









Sen suuper Mingel på em, så skoj så!! Mingel eller Vingel ja det är frågan, hihihihi!!

Tack tjejer för en toppen kväll och vi ses för stoor hundpromenad på Lördag!!!:-)

Tack, tack tack!!!

7 kommentarer:

Vingel-Fanny sa...

Jaha, precis när jag sänt iväg min kommentar ser jag nya fina bilder! Ljuvliga valpar! Så kul för
sköna Sophia att få träffa Frippe!
Jag tycker Du är väldigt bra på att ge varje hund
egentid och uppmärksamhet och det är ju viktigt för de har olika personligheter. De är alla så glada och harmoniska. Gullebulle är också harmo-
nisk och ligger här bredvid mig. Han blev trött av allt vingel! Han drömmer säkert om hundpromenaden på lördag!

Camille sa...

Har kollat på olika cockerbloggar men fastnade för din när jag såg din urgulliga chokococker.
Undrar om du planerar för en chokladfärgad kull i
framtiden? Jag tycker de är så fina och så skulle de ha riktigt läckra chokladnamn! Gott Nytt År!

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

Tack, tack, tack Fanny!!

Jag kommer ut och hämtar min väska vid 10 tiden!!

Tänk att snön kom tillbaka, jippie!!

Javisst blir här chokovalpar!! Camille!!

Fanny på North Bend sa...

Du är bara för härlig.......,, fröken Snurr!!!!!
Det var ju jag som lämnade väskan hos Dig!
Hoppas Du har piggnat till efter frukosten. Så är
det när man är ute och rumlar....he he he!
Nästa gång tror jag att jag stoppar ner Cloetta i
en väska och tar hem henne, det lilla charm-
trollet! Ha det gott-vi hörs o syns!

Totalsnurriga Fanny sa...

Förlåt, förlåt! Det är JAG som är fröken Snurr!!!
Var alldeles för snabb när jag läste Din kommentar
och tolkade den som att Du skulle HIT och hämta
väskan. Kram!

King Wizard sa...

Vi på kennel King Wizard tackar för besöket!

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

Hahahaha!!

Snurriga är vi nog bägge två, hahahaha!!

har precis kommit hem efter en skön runda med de två snövita Sessorna, Lilla fröken brumbrumbjörn har fått ännu en liten träningspromenad runt huset, osv....

Härligt väder i dag!!