.

´.

11 dec. 2009

I dag var det riktigt skoj!!

Först sov vi till 14.00 sen så...

Jag hade planerat in hundträning efter skogsrundan..

Lady fick börja med sina ingångar och lite sitt,ligg,stå osv.. Mycket belöning och oj det gick riktigt bra några gånger...

Sophia fick träna på ingångar hon oxå och stanna kvar, hon tänker verkligen!!

Olivia fick träna på ingångar och ligg. Gick bra med klickerns hjälp slängde hon sig i backen.

Alla var duktiga och vi kände oss nöjda, sen gick jag in för att göra mat och göra mig i ordning för en ny natt. I morgon tränar vi på igen, ska fundera ut vad vi ska träna då. Men en liten och rolig träningsstund blir det och kanske apportering framför tv:n på kvällen!!

1 kommentar:

Fanny på North Bend sa...

Vilka duktiga och smarta flickor!!
När i morgon? Jag jobbar ikvälll igen så jag kan
inte ringa. Skriv när det passar så kommer vi!
Hoppas att Du haft en bra natt o kan sova gott nu!
Vi ses!