.

´.

13 nov. 2010

Trimmning och trimmning och snyggvebilder på de små 5 månadersvoffarna...PICASSO och ZALLY...

I dag har vi passat Picasso en stund och då passade vi på att trimma till honom, oj vad han växt,fått päls och blivit stor.

I dag var han jätte duktig med alla trimbestyren och fotograferingen gick jätte bra.

Jag passade på att trimma Zally Donnan oxå och fota henne oxå.

Fanny var som vanligt min(hov)fotograf:-)hehehehe!!!

Sen lekte de alla en stund i trädgården..
Picasso...

Zally...

Picasso och halvsyster Zally...

Bus i trädgården..

Rolig bild på halvsyskonen..

5 kommentarer:

Fanny på North Bend sa...

Så fina, både Zally-Zalsa och
Picasso! Förresten är jag inte hovfotograf. Tassfotograf är den rätta titeln, hehehe!

Fanny again sa...

Nu är jag här igen! Ville bara säga,
vad bra att vi skippade hundpromenaden! Mycket roligare sitta och dricka något gott och glädja oss åt att vår gata är så populär! Skål!!!

Veronica sa...

Wow,vilka bilder!!!! Picasso e den snyggaste av ALLA cockrar i hela världen! O Zallydonnan e den vackraste! Tack Petrapan.

Fanny på North Bend sa...

Hahahaha! Du är ju bara för härlig,
Veronica! Håller med Dig om att Picasso är den absolut snyggaste cockern!!

Näckrosdammens kennel,Petra Qvant sa...

Jag tycker Picasso är både snygg och han var så duktig på trimbordet denna gången..