.

´.

23 nov. 2009

FILM TAJM.........

Har hittat min kamera som kan göra små filmsnuttar.. så jag stack ut och filma i dag med Frallorna Hedda och Nessi i dag.

Nessie i höglöp och lilla Hedda har tyvärr skadat sitt ena ögat och blivit oppererad, så de fick inte vara lösa denna dag. Men nästa gång ska vi röja i skogen, hälsar Hedda:-)!!!

Jag älskar hösten och att det inte är för varmt. Jag tycker Höst,Vinter och Vår är de bästa årstiderna både för mig och mina hundar...

I dag ska vi hem till mamma och fortsätta trimma. Lady blev färdig i går, efter Monica Forsanders trimtekninker och nu ska Sophia få sig en omgång. Olivia kan få vara nalle ett tag till, gulligt tycker jag. Allt har sin charm och är man en bäbis kan man se ut som en!!!!


Jag och Lady ska på kurs i kväll. I dag är det apporteringen som gäller. Ska läsa reglerna har för mig att det är 5sekunder de ska hålla och släppa på komando.(japp, nu har jag läst 5sek är det!!)

Inga kommentarer: