.

´.

6 dec. 2010

Våran härliga kohage...klicka här så får ni se alla bilderna

Dagens gruppkort och här är vi på väg mot kohagen, jippie!!!!
Här kommer snötrollen....Zally och Olivia...
Ett jakt torn, fanns här ej innan....
Att vara fotomodell är tröttsamt, skrach, skratch....
Finns två strutsar i familjen...
Har spår......
Det skuttade kaninen Zally efter...
Lady kommer när hon tittat och luktat genom hela sitt favorit område...Vad då då nu är jag ju här;-!!!!!
Min brors dotter som älskar djur, hundar!!
I dag hade jag bestämt att det var dax att gå till kohagen, var så länge sen vi var där!! Vi mellanlandade först hos mamma, så att Zally fick lite vila, sen gav vi oss i väg till min älskade kohage. Mamma orkade inte följa med, hon sa att det blev snöbollar av hundarna och det höll jag inte med om..... Men ack ack ack vad rätt hon hade Olivia,Zallly mest Sophia lite.. Olivia hade sånna bollar så jag var tvungen att rensa så hon skulle kunna ta sig hem.. Ska klippa ner henne lite till så kanske det minskar.. Men oj vad fint det är, synd bara att solen inte riktigt var framme.. Sen på hemvägen mötte vi mamma ute med Zita och Chanel och då hade hon mina brors barn med sig så de blev ju glada att kunna klappa voffarna. Flickan älskar hundar och är så duktig med dem...
Sen var jag och Lady ute och gick med en gammal kompis som vi inte träffat på länge. Lady gillar henne jätte mycket.
På kvällen hade Zally och Picasso miljöträning inne i Hässleholm, vi gick på gågator, i centrum, åkte hissar och satt i väntsalen vid tåget. Ja det var många intryck att ta in.

Inga kommentarer: