.

´.

20 okt. 2010

Har hänt så mycket..

Vi har flyttat...

Vy´n ner till vårat hus från skogen, så när har vi till denna härliga bokskog och tennisbanan precis brevid, dammen precis brevid, kanske jag skulle testa på tennis nästa sommar...

Har fått en ny kille:Jaxon som förhoppningsvis blir vår avelshane. Jax-on är mjuk go och busig, precis som han ska vara i sin ålder:7månader. Nyfiken på världen och ett riktigt Charmtroll..Han ska bo hos en gammal träningskompis till mig och kommer få en Golden, som kompis.

Jax-on i profil...

Tack Ann-Kristin för förtroendet att få möjligheten att köpa Merry Cocktail´s Honour!!Jag är mycket glad och tacksam över det!!


Killarna Jax-on och Picasso i skogen..

Har trimmat min andre hane Picasso, som börjar bli stor. Han bor hos min arbetskamrat och har sin storebror Fonzy, som kompis. Han är en lurvig liten kille med bus i både blick och sinne. De har börjat på kurs.
Zally Salsa växer, så gosig men en riktig liten gnagare. En Coker busboll, tre i bus och ett huvud som sticker fram på sidan Olivia..Jax-on,Zally och Picasso..

Vi har nu så nära till skogen så vi har blivit riktiga skogsmullar. Plus att vi fått trädgård där hundarna kan vara och njuta av utelivet.

Alla fem njuter av ute lekar i solen. Lady,Sophia,Olivia,Jax-on och Zally..


Mina goda vänner Bodil och Marie har gjort mitt staket och det ska fixas till ytterligare.


Min vännina är mina hundars promenadtant när jag har långa dagar och jag kan säga att hon just nu har händerna fulla, Tack kära vän för att du gör detta för mig, annars var flytten omöjlig!!
Datorn är nästan fixad ska bara hitta det trådlösa nätverket, hmm ni vet flyttar. Lånar nu så länge min sons dator, vilket inte blir för ofta då han är en Dator Uggla.

1 kommentar:

Promenadvännen sa...

Promenad....tant?? Kunde Du inte hitta
något mer passande?! Med den charmiga
kvintetten Jaxson Five förvandlas jag till en orm (eller bläckfisk?) kvinna!
Tur att det finns jättetrevliga hund-
vänner i skogen som gärna hjälper en stackars, insnärjd "tant"!!! Det är kul för man vet aldrig hur det skall sluta och Jaxson o sötnosarna charmar
ALLA! Alltid lika glada o busiga!
Sockerbullen tackar för kaninjakten igår! Ses i morgon, natti!